Manik, manik dan manik .....

it's all about beads....

Entry yang pertama!

Salam semua.... hello!

nama saya Sha. Saya minat sangat sangat dengan manik. apa saja design manik, saya suka nak belajar. disebabkan tak berapa nak 'kaya', saya lebih senang belajar dengan cara tengok design otai beaders yang mmg hebat giler. link diorang akan saya add sikit masa lagi.

kemudian, belajar la perlahan-lahan. mengikut masa sendiri. Saya ni dah kerja. Jadi, mengadap manik bila balik dari office lah.

ok. Saya ni baru sangat nak serious dengan manik. jadi, ada lah sikit hasil tangan saya yang tak hebat mana pun. entry-level-beader ( errr... layak ke jadi beader ni? ) kalau rasa tak lawa, maafkan saya yerr.. baru nak mula... teguran kawan-kawan semua saya harap sgt..

sekian... terima kasih

0 comments:

Post a Comment